Lønadministration til mange medarbejdere

Det er rimelig betydeligt at få den rette lønadministration - www.dkls.dk/L%C3%98NADMINISTRATION.57.aspx, , såfremt man har sit eget selskab. Jeg har for snart seks måneder siden gået i gang med min egen virksomhed, der har mange tilknyttede, og man har faktisk meget at huske som nystartet direktør – f.eks. administration af løn. Jeg har glædeligvis fundet en udmærket partner. Denne samarbejdspartner varetager administration af løn og forvaltning med hensyn til tid såvel som feriedage og -penge. Altid oplever jeg, at det er dygtige plus humørfyldte ansatte, der varetager mit firmas administration af løn plus de resterende opgaver. Op til nu er jeg med garanti lykkelig for valget, uanset at firmaet og jeg kun har samarbejdet med dette firma i en ret kortere periode. Dog kan jeg sådan set føle, at her er der tale om lønadministration med glimrende kvalitet. Min partner og jeg skal ikke tænke på at bekymre os hvorvidt de slidsomme, administrative ansvarsopgaver føres ud i livet. Hvis der er enkelte aspekter, vi ikke er sikre på, så tilbyder de foruden lønservice ydermere ordentlig sparring. I tillæg til at tage ansvar for min og partnerens lønadministration, håndterer de desuden alle ting, der relaterer til tidsregistrering. Det vil sige, at de lister alverdens aspekter når det gælder fravær, fleks, overarbejde, lønninger og bemandingsplanlægning. Indtil videre har vi hovedsageligt behov og brug for ordinær lønadministration, pga. jeg kun har ansat 13 ansatte. Men altså på den tid vores virksomhed er blevet omfangsrigt, kommer det til at være funktionelt, at den individuelle ansatte selv er i stand til at logge sig ind i databasen og registrere fravær foruden se sin lønsedler, fridage og meget andet. Af den årsag er jeg virkelig lykkelig for vores kontakt når det gælder vores lønservice, idet jeg personligt har øje for gigantiske fremtidsudsigter både i øjeblikket samt på længere sigt.